Trött

Idag är jag trött.. Kom hem från en ruskigt lång föreläsning för en timme sen.. Det är så tråkigt när man inte orkar lyssna och man känner det som att man bara sitter av tiden. Så därför har jag bestämt mig för att det blir dubbelpass på träningen idag. Först core och step efter det. Det är mina favoritpass så det är lite dumt att de är på samma dag..

I morgon är en "ledig" dag, ska vara hemma och läsa och försöka läsa in lite till det jag missar när vi är och åker skidor.. På eftermiddagen ska jag äntligen utnyttja ett av mina presentkort på massage från min födelsedag. Det ska bli riktigt skönt :)

Bäst o vila lite nu innan det är träningsdags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0