Träning snart

Sitter i soffan och laddar upp inför träningen om en timme. Känner mig inte så sugen på det ikväll, men jag vet att jag inte kommer ångra mig när ja kommer dit.

idag har vi haft föreläsning och gruppseminarie. Vi skulle prata om några böcker vi läst. Jag hade läst Lasermannen, en jättebra bok som jag verkligen kan rekommendera. Jag hade knappt hört talas om lasermannen innan så det var riktigt intressant att läsa om hur Sverige såg ut i början på 90-talet.

Har också hunnit med att byta däck på bilen, eller ja, jag kollade på när pappa gjorde de ;)


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad härligt det låter att få byta däck. Här uppe i Umeå får vi nog vänta ett tag till tyvärr...

2010-04-01 @ 20:38:29
URL: http://hemochliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0