Bra dag

Det har varit en härlig fredag! Sol och plugg på balkongen, skön cykeltur, promenad och nu ikväll åt vi god mat här hemma. Maten som serverades var fläskfile tillagad i ugnen. Till det hade jag ugnstillagade morötter och broccoli och en vitlökssås gjord på kesella och creme-fraiche. Erik hade klyftpotatis och bea-sås till sitt kött ;)

Cykelturen för övrigt var rolig och lite lagom jobbig. Jag passade på att utforska lite nya vägar och hittade en bra runda som jag kan lägga till som en extrarunda på två av mina löp/promenadrundor :) Fördelen med att utforska på cykel är att det går så snabbt tillbaka om vägen tar slut helt plötsligt i skogen.. När man går kan det ta flera timmar innnan man kommer hem igen..

Fint =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0