Energin är tillbaka!!

Igår eftermiddag tog jag lite paus i studierna och åkte till Fjälster för att motionera i skogen,pyssla med hästarna och rida. Tack vare det och solen som tittade fram lite då och då kände jag att energin kom tillbaka lite smått.

Idag skiner solen för fullt igen och jag vaknade tidigt av att sen strålade in genom fönstret. Såfort jag kommit upp gjorde jag frukost och avnjöt denpå balkongen och nu sitter jag här och solar samtidigt som jag pluggar ganska effektivt.

Trots att klockan bara är efter tio så värmer det på ganska rejält och det är skönt!! Ska sitta här tills solen försvinner från balkongen, blir nog i alla fall två sköna timmar till.

I eftermiddag planerar jag att ta en tur på cykeln, måste komma igång med den träningen också. I helgen när jag cyklade till Fjälster var jag dödstrött i varje backe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0