Fredag 29 april

Härlig dag!
Började dagen med ett seminarie imorse, skönt att ha det avklarat. Sen begav jag mig till Fjälster, på cykel idag, så mycket som bensinen har höjts nu i dagarna lär det bli cykel framöver för det mesta. Men inte mig emot! Den bästa motionen är när man förflyttar sig någonstans tycker jag :)

Först följde jag med Fanny och matade lammen och sen kollade vi på Isas föl som kom till världen i tisdags! Bilder kommer senare! Därefter tog vi en ridtur på Bella och Tiffany :)

Resten av eftermiddagen spenderades i solen samtidigt som jag pluggade. Skönt att komma hemifrån lite men ändå få någonting gjort. Sen var det bara att sätta sig på cykeln igen och innan fem var jag hemma i Vena. Nu ska jag städa undan lite och fixa maten tills Erik kommer hem om en timme..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0