Lördag 16 april

Godmorgon!

Jag älskar att komma upp hyffsat tidigt på helgerna, man får ut så otroligt mycket mer av helgen om man kommer upp. Då kan man ta det lite extra lugnt vid frukosten och låta det gå i sin egen takt.

Om en stund ska jag bege mig till Fjälster där jag först ska köra lite backträning vid en backe inne i skogen och sen ska jag rida med. Får se om jag hinner gå en sväng med Asta innan jag måste bege mig.

Vid fyra har jag en bio-dejt i Västervik med Ida-Lee :) Filmen vi ska se heter Rio. Innan bion måste jag hinna ner på stan en sväng för jag ska införskaffa mig en ny telefon. Min nuvarande ar varit trasig ganska länge på flera olika sätt och sedan några månader tillbaka har jag knappt kunnat prata i den.. När det ringer någon från ett okänt nummer och som troligtvis inte vet att den strular så svarar jag oftast inte.. Och det är ju superdumt, för ett par veckor sedan höll jag på att gå miste om ett jobbtillfälle pga detta..

Dock är det ju så att jag är otroligt velig när det kommer till inköp av lite dyrare saker.. Jag har gått och funderat sen i somras på vad jag skaköpa för telefon. Billig eller lite dyrare? Enkel eller modern? Nu har jag nog trots allt kommit fram till att det blir en Lite dyrare smartphone från HTC. Det finns ju otroligt många funktionella appar som lockar, många som är bra att använda vid träning! Jag har ju några timmar till att fundera ;)



Ida-Lee 6 jag för ett par år sedan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0