Orkeslös..

Idag är jag helt orkeslös och har inte varit ute en endaste gång. Eller jo, hämtat posten men det räknas inte. Jag har som tur är kunnat plugga bra och fokuserat men något annat jag inte orkat ta mig för.. Ända sen igår kväll har jag planerat en löptur idag, först tänkte jag ta den direkt efter frukost, sen efter lunch, sen sköt jag upp det till eftermiddagen och sedan innan maten, men jag har fortfarande inte kommit iväg. Inte ens en liten promenad. Jag antar att jag för en gångs skull borde lyssna på min kropp och därmed stannar jag inne ikväll med. Det var längesen jag hade en hel vilodag utan en endaste kort promenad..

Hoppas på lite energi till imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Tror du har blivit som min mor.. beroende av att varje dag ge sig ut och röra på sig ;)



sv: Jo, det kändes riktigt bra att vi hittade en skola som passade båda. Det är en treårig utbildning för både mig och markus :)

2011-04-13 @ 20:03:32
URL: http://sophiesdrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0