Tisdag 26 april

Ännu en bra dag lider mot sitt slut.. Hade tänkt gå upp tidigt idag men tydligen behövde jag lite mer sömn än jag trodde. Efter frukost åkte jag och veckohandlade, fick åka runt till tre affärer innan jag äntligen kunde åka hem med allt jag hade på min lista.

Dagen i övrigt har mestadels bestått av plugg, har suttit på balkongen som vanligt! I eftermiddags gav jag mig ut på lite upptäckfärd för att hitta nya promenad-, cykel- och springvägar. Jag har haft en väg i skogen som jag velat utforska ganska länge, jag var inne på den med skidor i vintras men fortsatte aldrig tillräckligt långt för att komma ut nånstans. Men idag förberedde jag mig på en lång promenad och följde stigen ut till en väg som sedan ledde ut i samhället igen. Lite mer än en mil blev det! Jag gick även förbi fler vägar som jag ska undersöka närmare i veckan!


Då jag inte hade någon matlåda från gårdagen fick detta bli dagens lunch idag. Gröt med banan och jordhubbar och knäckebröd, supergott en vårdag som denna!



Bild från dagens promenad

Kommentarer
Postat av: Sophie

Det där ser skapligt gott ut du! :)

2011-05-01 @ 19:34:47
URL: http://sophiesdrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0