Torsdag 21 april

Började dagen med en promenad i solskenet, underbart! Har hunnit med ett par timmar plugg och nu ska jag snart göra mig i ordning för att bege mig in till Vimmerby. Ska äta lunch på Kinan och sen har jag en del saker att fixa på stan. En ny telefon är som sagt en sak på listan, sen ska jag börja kika lite på presenter, det är lite födelsedagar och studenter de närmaste månaderna. Eftersom jag inte är i Vimmerby så ofta nu så kan det vara skönt att ha det avklarat!

I eftermiddag åker jag vidare till Fjälster, ska försöka hinna rida och även springa om det inte blir för varmt.. Ska ner till Tuna ett par timmar ikväll och jobba också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0