Torsdag 7 april

Denna dag har varit toppen! Tog lite sovmorgon imorse och efter god frukost satte jag mig med plugget lite. När jag tröttnat på det tog jag bilen till Fjälster och gav mig ut och sprang i blåsten. På vissa öppna ställen kom jag knappt någonstans när det var motvind så det var lite kämpigt!

Passade på att ta en promenad med Asta också och det blev en härlig skogspromenad. Det är så mycket roligare att gå när man har lite sällskap.. När vi kom hem var pappa i full färd med att byta däck både på sin egen bil och på min. Jag passade på att mocka lite skit i hästhagen och äntligen blev jag klar!

När jag var klar fortsatte jag att jobba med lite allt möjligt och gick sen på en till promenad i skogen med Fanny. Lite fika hos farmor med hennes goda ost blev det mellan arbetspassen också :)

När jag kom hem lagade jag god spaghetti och köttfärssås och sen åkte jag och storhandlade. Det var lugnt med folk så idag var det bara trevligt att komma iväg till affären :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0