Julveckan

Julveckan är här och jag har massor att göra!! Två dagar kvar på jobbet och fullt upp med examensarbetet nu innan jul. Har jag sagt att jag längtar till den 13 januari när jag äntligen (om jag blir godkänd) är klar med plugget efter en rad år i skolan. Ska bli så skönt att få ha lite fritid utan att behöva tänka på att plugget väntar på en..

Nog om det, det har lämpligt nog snöat lite inför denna vecka och jag hoppas och håller tummarna för att det åtmisntone är lite vitt på julafton :) Trots att jag har längtat efter snön så kom den lite dumt då det började med blötsnä i lördags när vi skulle ha kört upp soffan på övervåningen med hjälp av traktorn. Blötsnö och blask + traktor = förstörd gräsmatta så soffan får snällt vänta tills det fryser på i marken..

Dock kan jag på husfronten meddela att vi i dagarna får golv lagt i kontoret och finhallen så sen är de två rummen färdiga för möblering, skönt. Bilder kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0