Fredag 14 januari

Har haft en ledig dag idag. Egentligen hade jag kunnat vara ledig ända sen i tisdags om jag hade velat, men som vanligt har jag skjutit upp mitt skolarbete och blev klar först igår med mitt arbete som avslutade höstterminen. Jag tycker dock att det är skönare att kunna jobba med skolarbete halva dagar än att sitta många timmar i sträck.

Det passade bra att vara ledig idag då Erik hade tid för ny tatuering i Västervik just idag. Jag passade såklart på att följa med, har inte gått i affärer på länge så det var vad jag sysselsatte mig med. Lite handlat blev det allt, jag kom hem med ett par jeans, skjorta, t-shirt, sjal och en skinnjacka. Denna gång kan jag faktiskt säga att inget av det var onödigt då mycket i garderoben blivit för stort nu. Då får man lov att unna sig lite :)

Har fixat veckohandlingen ikväll och nu sitter jag för mig själv och inväntar Erik för att sedan tillbringa fredagskvällen i soffan med en bra film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0