Nytt försök?

Okej nu kanske det är dags att ta tag i detta igen? Går in här ibland och skriver ett par rader men sen vet jag inte längre vad jag ska skriva och då försvinner jag lika fort igen. Men nu är det nytt år och man känner för att ta nya tag och då kanske jag hittar lite mer inspiration?

Det är just det där med inspirationen, jag har tappat den!? Förra året vid den här tiden höll jag på och pysslade med en massa olika saker jämt och ständigt.. Idag finns viljan till att sysselsätta mig med något men jag vet inte med vad.. Har bläddrat igenom mina gamla inlägg och har insett att man nog blir mer inspirerad ju mer man håller på och att det även funkade som inspirationskälla att lägga ut bilder här och få respons så jag gör ett försök :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0