Effektiv

Det har blivit en hel del nedskrivet idag, det känns skönt att jag är en bit påväg i alla fall nu. Förmiddagen spenderades på balkongen i solen och jag tror allt att det gav mig lite extra energi :)

Nu på eftermiddagen tog jag en paus i form av en skön promenad. Det var mycket folk ute och promenerade nu i eftermiddag, det är roligt att möta lite folk när man är ute!

Jag ska plugga en liten stund till innan jag tar en behövlig paus, ska fixa med lite tvätt och laga mat. Ikväll blir det korv med bröd, har varit sugen på det hur länge som helst!! ;)

För övrigt passar jag på att lyssna igenom skivorna i Eriks samling när jag är hemma hela dagarna. Just nu är det Absolute Music skivorna som spelas, det är lite roligt att höra de gamla låtarna från när man var liten igen.. I skrivande stund är det Nordman som strömmar ur högtalarna!



Kommentarer
Postat av: Malin I Form

Skönt det låter att lapa lite sol på balkongen :)

2011-03-23 @ 18:50:54
URL: http://maliniform.shapemeup.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh korv med bröd, måste nog äta det till lunch med barnen, du fick mig så sugen! Ha en fin dag <3

2011-03-24 @ 09:20:43
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0