En härlig dag

Det var ett bra beslut att åka till Fjälster i förmiddags. Först red jag en ganska lång runda på Bella och sen pysslade jag i stallet ett bra tag. Det är skönt att kunna rida på vägarna igen utan att vara rädd för att halka..

Som vanligt gick jag in till farmor en sväng och åt smörgås med hemost, bland det bästa som finns! Mätt i magen bagav jag mig ut på en springtur och trots att jag har haft en otrolig träningsvärk i benen sen helgens rundor så gick det ganska bra. För att minska risken för träningsvärk igen tog jag en promenad i solen med Asta efteråt. Vi gick lite i skogen för att jag skulle se hur mycket snö som är kvar där, det är en hel del men om inom ett par veckor är det nog borta :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0