Fredag 20 maj

Jag kom upp imorse och det gick smidigt och bra med kalvar och promenad och allt jag skulle hinna med innan jobbet. Dessutom var det strålande sol och blå himmel så det var en riktigt skön morgon faktiskt. Dagen har sedan rullat på och det har varit en bra dag att jobba. Ska även jobba nästa vecka måndag-onsdag och då är det elevens val som gäller hela veckan och jag ska ta hand om en grupp som ska jobba med djur. Vilken tur för mig att det är ett av mina favoritämnen! Hade jag kunnat hade jag fått jobba hela veckan men tyvärr körde det ihop sig för mig då jag har prov och seminarie torsdag och fredag.. Detta betyder alltså att jag måste försöka trycka in lite studier i helgen, men det ser tajt ut..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0