Helgens planer

Det är helg igen och denna helg ser ut att bli bra! För ett par månader sen satt jag och längtade efter vissa helger och det här är en av dem. Anledningen till detta är att min lillasyster ska gå på studentbal! Så imorgon har de dansuppvisning och sedan mingel i parken inne i stan. Självklart kommer jag vara på plats! Har sett hennes klänning men jag har inte sett den på och jag vet inte riktigt hur hon ska ha håret, smink osv. så det ska bli otroligt roligt.

Jag ska också försöka hinna med att rida i alla fall imorn och förhoppningsvis på söndag. Har längtat efter en ridtur hela veckan men det har inte funnits tid till det. På söndag ska jag också följa med en vän på hästtävling och det ska bli skoj!
Minns det som igår...

Kommentarer
Postat av: Emelie

Då kanske vi ses imorn för jag, lillsyrran och hennes kille ska in till V-by och se balen har vi tänkt :) Mycket fina minnen sen vår bal, så kul vi hade då :D

2011-05-20 @ 20:54:13
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0