Tid?

Ja vart finns den där tiden som man har haft så mycket av vissa perioder. Nu när jag behöver den som bäst är den bortblåst. Just nu är det fullt upp med VFU, hus, och hästar. Dessutom är jag förkyld och har inte samma ork som vanligt. Men det positiva är att jag lever i nuet och njuter av allt jag har att göra därför att allt är så kul!!

Idag har jag varit effektiv och gjort en hel del och dagen har varit kanon! Började dagen med en liten sovmorgon innan jag begav mig till Tälleryd för att lacka golvet i sovrummet en omgång. Sen var det dags för Bella och Charlie att få sig varsin omgång i paddocken. Charlie hade markarbete på schemat och det gick kanon! Känner nu att vi börjar knyta det där bandet och vi börjar hitta varandra så smått. Dock är han lite seg så svettigt och jobbigt var det för oss båda men det var så kul när jag kände att det gick framåt. När jag skulle rida Bella blev jag lite hoppsugen så jag gjorde iordning en bana med bommar och lite hinder och det var superroligt, det tyckte nog hon med ;)

Har även hunnit med att vara i Fjälster en stund och flyttat djur, fikat hos farmor och gått med hundarna. Hundarna drog som bara den inne i skogen men jag behövde lite draghjälp idag ;)

Nu ikväll har jag varit och ätit på Kinarestaurang med ett gäng härliga tjejer så nu är jag lagom mätt för en film i soffan!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Att den där tiden alltid är en bristvara, förstår inte det. Har ni köpt hus eller? Vi måste ju träffas snart ju och uppdatera oss om varandras liv :)

2011-10-12 @ 21:33:10
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

För mycket i huvudet har jag inte just nu men kan bero på dåligt uppdaterande och förvirrad på grund av febern :P hehe

2011-10-27 @ 20:47:20
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0