Hyllor i köket

Länge, länge har jag tjatat på erik om att få upp ett par hyllor i köket. Jag brukar göra saker själv efter ett tag men just dessa hyllor skulle upp på en vägg där murstocken var så det var ett mansgöra ;) Men förra helgen kom de äntligen upp och jag blev otroligt nöjd :)



Bilderna är tagna på kvällen, därav den dåliga kvaliten.. Under hyllorna står ett klaffbord som Eriks farmor lämnade i huset.



Te-låda



Söt blomkruka



Har en känsla av att sakerna på dessa hyllor kommer bytas ut ofta men just nu pryds dem med lite glas och kaffekoppar

Kommentarer
Postat av: Pysseliten

ja goda fast en aning söta :)

Så himla fin trapp ni har med lyktan den bilden måste jag visa sonen .Hans trapp ska med fixas .Och tapten var super ;)

2012-04-08 @ 08:39:04
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh så fint!!! Gillar även sockerlådan med kokböckerna :-D och bilderna från skogen där man jobbar och drar fram med hästarna, en ovanlig syn i dag! Kul! KRAM

2012-04-09 @ 19:44:18
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så himla fint det blev med dom hyllorna:) kram

2012-04-09 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0