Aldrig kan man veta vad som väntar en

Har fått reda på en väldigt tråkig grej idag, och jag är jätteledsen för din skull.. Tänker på dig min kära vän!
Det gäller att ta vara på det man har!

Idag har de varit lite segt, har pluggat lite, men fick dock inte hem mina böcker till imorn så jag har fått utgå från föreläsningarna, men det får gå ändå! I eftermiddags var det vattengympa som gällde med Linn och Rebecka, det var roligt och skönt, men fy vad ont jag kommer ha imorn känns de som. Linn och jag skulle ha vart så hurtiga och gått upp imorgon o träna klockan 6.30 men vi kände det nu ikväll att vi får hoppa det! LIka bra de kanske ;)

Var hemma hos LInn och kollade på Bonde söker fru också, och som vanligt så blev ja bjuden på en massa. Vi måste se till så vi är här hos mig snart för annars får ja dåligt samvete! =)

Nu ska jag snart krypa till sängs så att jag orkar med morgondagen, halv nio ska grupp A ur vår basgrupp träffas för att jobba med "Tyste Tony" och därefter är det seminarie. Sen blir det den efterlängtade hemresan igen :)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0