Dålig uppdatering

Har varit lite dålig på o skriva i bloggen på ett tag, men jag var hemma torsdag till tisdag och igår städade jag och hade tvättstugan för idag är Lillasyster och Mailn här! :)

Vi tog en runda på stan när dem kom med bussen i förmiddags, vi var också ute på Skopunkten och där gjorde jag dagens enda inköp, ett par stövlar  :) Sen gjorde jag pizza här hemma, som inte blev riktigt som jag ville men det gick att äta! Efter lite om och men så pallrade vi oss iväg till simhallen för att bada i äventyrsbadet, LInn följde med också så det var roligt :) Nu sitter vi här i väntans tider på att kladdkakan i ugnen ska bli klar! :)

Imorgon är det sista seminariet för den här kursen, då har vi en gruppexamination så vi får hoppas att det går vägen! Klockan ett tar vi bussen hem mot Vimmerb igen! Systrarna Ottosson skulle ha kommit till oss imorn, men p.g.a varningar om dåligt väder så blir det tyvärr inte så.. Men då får jag en natt med min gubbe istället :)

Kommentarer
Postat av: Sophie

Fin bloggdesign. Har inte varit inne på din blogg på ett tag,, så nu har jag en del inlägg att läsa :)



trist att vi inte kan komma i morgon men det får bli en annan dag i stället. puss

2008-10-29 @ 23:35:13
URL: http://sophieottosson.blogg.se/
Postat av: Linnzan

du tackar väl inte nej till att vara med honom.. Eller ?

2008-10-30 @ 13:37:29
URL: http://helgebringl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0