Längesen

Oj oj nu var det ett tag sen jag skrev här känner jag, men eftersom jag var hemma i Fjälster förra veckan blev det inte så mycket tid över till det. Det var i alla fall helt underbart att komma hem och få vara hemma ett tag! Men dessvärre så bidrog det till att jag inte ville åka tillbaka hit till Växjö igen..

Jag han med mycket när jag var hemma, kalas för mig, vi körde Isa med vagnen från Fjälster till Vederhult, Hanna och jag var i Ullared o handlade massor :) Jag pysslade om och red på hästarna och jag var med min Erik mycket :) Tänk vad man uppskattar att vara hemma nu när man inte är det lika ofta längre.. Förut tyckte man det var pest o pina ibland.. (Bilder från veckan hemma kommer senare)

Men nu är jag alltså tillbaka här i Växjö med plugg och allt som hör till, har dessutom börjat träna, LInn och jag tog tag i våra liv o skaffade träningskort. Igår var vi på cykel/core och vilken härlig känsla man fick efteråt trots att det var jobbigt under passet. Idag är jag ledig och ska snart sätta igång med plugget inför seminariet imorgon!

Ett liv med dig är underbart!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0