Onsdag

Kunde inte sova inatt heller :( Först låg jag o kollade på film jättelänge o när den var slut kunde jag inte somna, jag var trött men det är alldeles för mycket tankar och känslor för att jag ska somna.. Måste komma på nåt som gör att jag släpper allt innan jag ska sova.

Idag är det onsdag och imorn blir det hemresa =) Eftersom det är ledig dag idag så känns allt ensamt igen, men jag ska försöka o inte tänka på det. Eftersom jag inte sov så mycket inatt så sov jag till nio ungefär idag, det var skönt. Nu ska jag äta frukost och ta itu med disken innan jag börjar med dagens plugg. I eftermiddag blir det vattengympa igen :)

Jag vet att jag har bestämt mig, för innerst inne är detta vad jag alltid har velat ha!
Jag vågar inte hoppas för mycket, men förhoppningsvis så är detta snart över..


Kommentarer
Postat av: Nenne

Hoppas du mår bättre när du kommer hem vännen!

Kramar

2008-10-22 @ 10:28:01
URL: http://nennsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0