Dags att ställa in skidorna?

Det är otroligt vad mycket man missar när man är sjuk. I förmiddags hade jag äntligen ork till att gå min vanliga promenadrunda som tar runt en timme. Min promenadrunda går upp i samhället och sen vidare på en väg runt en sjö inne i skogen. För övrigt var det helt underbart att komma ut i solen och känna att jag orkade mer än jag gjort de senaste veckorna!

På denna runda har jag även åkt skidor i vinter och jag hade hoppats på att kunna åka antingen där eller någon annanstans till helgen, men som solen värmer på har det blivit mycket barmark.. Så, om det inte bestämmer sig för att komma mer snö så får jag nog inse att jag gjorde min sista skidtur för lite mer än två veckor sen.. Även att det ska bli skönt med vår och mer springturer så är det faktiskt med sorg som jag tar avsked av mina skidor för denna säsong..
Våren känns inte alltför avlägsen längre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0