Helgen som gått


Helgen har varit kanon och huset var kanonfint!! Begav mig till Västervik på förmiddagen i lördags och stannade där till igår eftermiddag. Jag har bärt omkring på åtskilliga kartonger, packat upp massa prylar, städat och hjälpt till med allt som en flytt innebär. Det har varit otroligt roligt, det är kul att vara med och se hur det ser ut från början och sedan se hur det blir när alla grejer kommer på sin plats. Det är mycket plock och pill kvar att fixa i huset men det kommer bli kanon!
Förutom en massa flyttfixande har jag också hunnit med en sväng på stan och ett par löprundor. Den roliga men stressande shoppingrundan med Fanny slutade med att vi fick med oss i princip likadana grejer i kassarna ;) Löprundorna blev mina premiärrundor efter den långa förkylningen, och oj vilket resultat det blev efter mer än två veckors vila! Jag trodde att jag skulle vara död efter 10 minuter men jag flög fram i mörkret på Västerviks gator och orkade i en hel timme!! Det var en fantastisk känsla som infann sig efter den rundan kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så läckra tapeter det var, kul när folk vågar lite färg och inte allt är vitt, vitt, vitt... KRAM!

2011-03-14 @ 11:05:18
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0