Kaffekoppar

Jag har många drömmar om ett framtida hus och hur det skulle kunna se ut. I framtiden vill jag bo i ett stort hus och inreda det själv efter tycker och smak. Jag gillar både det moderna och det mer vita och lantliga så en blandning är det optimala. Jag vet att jag vill ha ett stort vitrinskåp där jag kan ställa in saker som är fina och betydelsefulla. Jag har länge funderat på att jag skulle vilja samla olika kaffekoppar för att sedan ställa in dem i ett fint vitrinskåp. Jag vill alltså inte ha en hel servis av samma utan samla enstaka koppar som jag tycker är fina. I veckan var jag inne på Erikshjälpen i Vimmerby och då hittade jag två koppar som föll mig i smaken. Mest för att det var lila blommor på tror jag, både blommor och lila är något som tilltalar mig just nu.








Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka fina koppar du har hittat. Tror det skulle bli jättefint att samla dem i ett vitrinskåp :) Ni får börja leta hus snart så du hittar ett som passar alla dina planer :P

2011-03-20 @ 16:09:28
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0