Måndag 21 mars

Ny vecka igen! Den här veckan blir det plugg i massor. Jag har två uppgifter som ska göras klart innan delkursen är slut på fredag. Det värsta är att jag vet att jag skulle kunna klara det på två dagar vilket i sin tur skulle betyda ledighet i tre dagar, men jag har inte fått upp flytet så jag antar att jag inte kommer vara klar förns fredag i alla fall.. Det är konstigt att motivationen och flytet bara infaller ibland, inte ens några dagars ledighet kan få det att komma tydligen..

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du får dicilin så du får en eller två dagar ledig iaf, men jag vet så väl hur det är... lätt att dra ut på det om man inte verkligen måste! KRAM

2011-03-21 @ 15:19:27
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0