Söndag 27 mars

När jag vaknade hade helt glömt bort att klockan skulle ställas fram idag så jag somnade glatt om igen. Nu var det dock hög tid att gå upp, den är ju snart tio. Det känns som den här dagen kommer att springa iväg.. Men en stor fördel med framställningen är ju att det är ljust längre om kvällarna :)

Gårdagen var bra, jag spenderade förmiddagen i solen, sprang en riktigt lång runda så nu har jag klarat 60-minuters målet två gånger! Jag valde att spendera kvällen hemma igår med och la då den mesta tiden på att plugga så nu är min rapport klar! Skjutsade Erik och gänget till Pumpen med och när jag kom hem somnade jag på direkten. Det var otroligt skönt att jag slapp hämta dem också..

Nu har jag ätit frukost och försöker piggna till lite, ska snart bege mig hemåt Fjälster. Ska försöka hinna med det vanliga; en promenad, löptur och ridtur. Har även tänkt mocka lite skit i hagen om jag hinner!

Ikväll väntas söndagsmys med våfflor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0