Tisdag 29 mars

Idag känner jag mit totalt omotiverad inför allt.. Plugget som igår kändes roligt och inspirerande är idag tråkigt och jobbigt. Min längtan efter att få springa idag igen är som bortblåst och inte ens en promenad i skogen känns lockande..

Vaknade senare än vanligt och vädret är inte på topp idag. Dessutom somnade jag i soffan i går kväll och låg där fram tills Erik gick upp vid halv fyra.. Kanske beror mitt dåliga humör på denna kombination? Jag känner i alla fall att jag får så otroligt mycket mer energi när solen skiner, när det är regn i luften och allmänt grått ute blir jag likaså..

Ska försöka ta tag i dagen ändå och laga lunch. Idag blir det wokade grönsaker och räkor, det kanske muntrar upp mig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0