Torsdag 24 mars

Har fått reda på mina resultat från de andra uppgifterna jag har skickat in i denna kurs och alla var klart godkända. Otroligt nog hade jag fått VG på några av uppgifterna! Det stärkte mitt självförtroende ganska betydligt då engelska aldrig har varit mitt starkaste ämne. Nu börjar jag nästan se fram emot att få undervisa i det :)

I övrigt började jag dagen på samma sätt som igår förutom att jag idag gick hem från Tälleryd. Det var ett smart val tror jag för jag hade motvind hela vägen, att springa 40 minuter i motvind klockan åtta är inte så önskvärt. Däremot ska jag ge mig iväg ut och springa lite i eftermiddag tror jag. Känner på mig att det kommer behövas en paus då!

Har suttit ute i solen och pluggat fram tills nu för nu kom det en massa moln så det blev lite kyligt mellan solstunderna.



Bäst att plugga på så jag får tid att rida i helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0