Torsdag 31 mars

Godmorgon!
Jag började min dag med frukost och sedan en skön promenad. ska snart sätta mig och skriva klart uppgifterna som ska lämnas in denna vecka. När jag är klar med det tar jag så gott som helg!

I eftermiddag ska jag till Fjälster för att rida en sväng på Bella och spendera lite tid i stallet. Därefter styr jag bilen mot Västervik för att hälsa på storasyster med sambo. Det ska bli spännande att se hur det ser ut i huset nu :)

Ikväll ska jag följa med syrran på spinningpasset som hon håller i och efter det ska vi testa på Zumba!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej.. Nu har jag hittat din blogg;) vad kul att ni ska va med på Zumban ikväll:)) ses då! Kram Hanna J

2011-03-31 @ 09:34:54
Postat av: Emelie

Det blir lite extra pengar. Jobbar man ett par veckor innan man börjar på allvar har man kommit in i det också. Du får börja spela igen då :) Jag sa ju att jag skulle lägga av förra säsongen för jag hade inte suget längre men hittade det ganska fort igen :P men blir inte på samma sätt när man inte kan träna så ofta.

Ja jag ska hem i helgen, har inte vart hemma på ett bra tag nu :)

2011-03-31 @ 15:18:41
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0