Äntligen gav jag mig ut!

När jag kom hem från en arbetsdag i Silverdalen sken solen en stund så jag skyndade mig att äta lite och sen gav jag mig äntligen ut och sprang! Dessvärre hade inte vilodagarna gjort så gott för mig, i början blev jag lite trött och min ena vad krampade. Men eftersom jag hade gett mig fan på att ge mig ut så kämpade jag på. Rundan blev nästan exakt en mil och det var otroligt skönt efteråt! Nu när jag fick den känslan idag igen blir det nog lättare att komma ut även om vädret är dåligt.

Hade tänkt ta en promenad efteråt för att mjuka upp benen men jag bestämde mig för att skjuta upp det tills ikväll och plugga lite istället. Det var nog smart gjort för efter en kvart kom regnet igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0