Onsdag 3 maj

Nu är vi alltså inne i maj månad redan och jag har nu mindre än en månad kvar av denna termin, skönt!!!
Även om maj månad anses vara en månad med vår och försommar så är det inte fallet just nu i alla fall, utanför mitt fönster snöar det just nu. Ibland övergår det i regn, men snö är det allt.

Har de senaste dagarna varit lite nedstämd och inte orkat ta mig för någonting. Har dock inte blivit sjuk så jag vet inte vad det är, det är väl vädret som påverkar mig som vanligt kanske.. Jag som brukar vara så full av energi och längta efter att få komma ut och röra på mig har hellre velat vara inomhus nu i två dagar.. Jag hade laddat upp för en springtur idag men när det snöar känns det inte så lockande. Får se om det lättar upp till eftermiddagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0