Springtur i regnet

Det blev jobb även idag och strax efter att jag kom hem begav jag mig ut för att springa. Efter ett par kilometer började det regna ganska mycket, men det gjorde mig inget idag, det var nästan skönt faktiskt. Regnet gjorde att jag sprang lite fortare än vad jag brukar, och jag slog även ditansrekord! Det börjar ta sig med de längre rundorna nu! Medelhastigheten blev 5 min och 11 sek och som snabbast låg jag på 5 min och 6 sek, så jag är helnöjd!!

Blev dock lite frusen när jag kom in igen så snabbt in i en varm dusch och på med en tjock tröja. Det är viktigt att värma sig när man blivit blöt, kall och svettig.. Brukar slarva med det och då blir jag frusen och hängig på kvällen..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja Körslaget va riktigt bra. Alla körerna va jätteduktiga och det var härlig stämning :) Trodde inte heller att det skulle komma så mkt folk men va mycket folk.

2011-05-05 @ 18:53:14
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0