Trött

Trött är bara förnamnet på vad jag har varit idag.. Fullt upp på jobbet och en massa att fixa och ordna med.. Har inte varit stilla en minut idag tror jag. Kom hem strax efter fyra och hade tänkt ta en promenad för att pigga upp mig men då började det regna så jag fick hålla mig inne. Somnade på soffan efter en stunds försök till att plugga grammatik och vaknade när Erik kom hem. Som tur var hjälptes vi åt att laga middag idag för det var köttgryta på menyn och det är Eriks avdelning ;)

En stund efter maten kom jag äntligen ut för en promenad och det blev en lång sådan och det behövdes både för ryggen, tankarna och min trötthet. Det bästa botemedlet mot detta är motion enligt mig. Jag reder ut alla mina tankar och funderingar när jag är ute och går. Det är också då jag kommer på en massa saker som gäller t.ex. plugget eller jobbet.

Nu har jag pluggat en stund men jag känner att jag inte kan läsa mer grammatik inför torsdag. Jag kommer säkert ha panik imorn kväll så då lär jag läsa mer men just nu känns det som att jag inte kan få in mer.. Jag har alltid haft svårt för just grammatiken i engelskan och oroar mig därför lite för provet men i det här fallet känns det inte så farligt om jag skulle få göra en omtenta för första gången..

Ska planera lite inför morgondagen nu innan det är sängdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0