Köket

Köket är nu förutom lite hyllor och en taklampa färdigt och det är så skönt!! Köket har varit det som jag från början inte kunnat se framför mig i allt kaos, men oj vad bra det har blivit! köksluckor och annat var bland det första vi rev ut och då låg jag lite efter i fotandet så några absoluta förebilder har jag inte men det finns en del under arbetet:



Här är då ena änden av köket och här har vi nu vår matplats



Andra änden. Vedspisen har vi självklart behållt!



Här är då själva "köket" hur det såg ut innan!



I mitten av januari var hela köket utrivet och nytt golv lagt!



Ny köksinredning på gång..



Köket växte fram ganska fort



Nu ser det ut såhär :)





Matplatsen!


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Suveränt fint det blivit! :-) Förstår att du är nöjd med resultatet. Många kramar

2012-02-23 @ 19:40:18
URL: http://annsofiiie.blogspot.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

OJ OJ OJ galet snyggt!!! Behöver jag säga att jag är avis ler Massa kramar <3

2012-02-24 @ 07:48:36
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0