Göteborg

Helgen som gick var kanon! I lördags åkte vi till Göteborg jag, Erik och Sebastian. Vi gick på stan och handlade, jag köpte förvisso bara en present till Erik men det var kul ändå. Roligast var nog att Louice kom och gjorde oss sällskap :) Kommer och hälsar på dig snart igen! Det blev en lång dag och jag var riktigt trött på kvällen, men Erik och jag hade en jättemysig kväll trots tröttheten, bästa på länge faktiskt :)



Tog bara en enda bild på hela dagen och det var denna, Erik i Shrek-mask haha.


Kommentarer
Postat av: Sebastian

hehe! jag var också skit trött på kvällen, gick och la mig vid halv tio. Men det var väldigt rolig dag;)

2009-04-21 @ 15:27:54
URL: http://sebastianselldahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0