Ännu en ny vecka

Tiden går som vanligt fort, nu är det måndag igen.. Denna vecka är det studiedagar måndag och tisdag i Hultsfreds kommun. Idag hade lärarna i Silverdalen lite genomgång av skolplanen och deras likabehandlingsplan, så det var jag med och lyssnade på. I morgon var det inte så jättemycket intressanta saker de skulle göra så då ska dagen spenderas hemma med eget plugg.. Ganska skönt också då jag fortfarande är förkyld och dan..

Jag hoppas på att veckan går fort för jag ser fram emot helgen! På lördag blir det nya Twilight filmen, New Moon! På söndag åker jag, Erik, Fanny och Henke till Ullared och julhandlar :) Ska bli skoj!



Kommentarer
Postat av: Emma

Min handledare tycker att min "stil" passar bättre där. Jag har 3-9 nu och förra omgången hade jag 4-9. Men jag står inte ut med dom barnen. Dom bara skriker. Får huvudvärk. Funkar inte att bli arg heller.

2009-11-16 @ 18:58:14
URL: http://emmset.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är jättejobbigt att bevisa att man kan bli något som inte någon tror att man kan bli.

Jag gillar inte mellanstadiet. Blää. dom är bara jobbiga och hormonfyllda barn. Farlig kombination.

2009-11-16 @ 19:47:44
URL: http://emmset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0