20 år idag :)

Härligt med födelsedag! Just nu står Erik i köket och lagar god mat :) Sen ska jag få paket :)

Hade mitt firande i lördags med släktkalas. Det var en kanonkväll! Maten blev bra, fikat likaså och många fina paket fick jag!! Tack alla som var här för en jättetrevlig kväll!! Det är bara så synd att man inte hinner prata med alla när man har kalas...

Många fina och användbara saker fick jag som sagt; pengar, presentkort på massage, en stor och fin ljuslykta, spikmatta, en jättebra locktång, spel, kuddar, dessertbok m.m.    Det roligaste var att jag knappt visste en enda grej jag skulle få, vilket jag brukar göra annars..

Idag har vi haft lite grupparbete hos Jenny och dem var så snälla o gav mig en blomma och present :) God äppelkaka fick vi också!




Dagen till ära använde jag min nya  locktång imorse :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Grattis Emma! nu har du blivit "vuxen" du me o tonåren är över :) hoppas att du haft en bra dag. va fin du va i håret förresten :) vad är det för locktång du fick? är sugen att köpa en.

2009-09-28 @ 22:16:09
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/
Postat av: ragnhild

Grattis Emma!!!

2009-09-29 @ 15:51:39
URL: http://ragzill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0