29 september

Hade en jättebra födelsedagskväll igår :) Erik bjöd på entrecote, klyftpotatatis och bearnaisesås. Fick även en god efterrätt! Sen bjöd kvällen i allmänhet på massor av mys =) Blev verkligen superglad för presenten som han kommit på alldeles själv, ett presentkort på Björkbacken-Spa i Vimmerby! Så jag får välja och vraka bland hur många behandlingar som helst :) TACK ÄLSKLING!!

Dagen har spenderats i Kalmar med redovisningar och opponeringar.. Seg som vanligt efter en dag där..  Sitter nu och väntar på att min gubbe ska komma hem!!

Lite bilder:



Den goda maten igår!!



Efterrätt. Blev så glad när jag såg att det var i små glas som  man kan ha som ljuslyktor ;)



En fin lövkrans som jag fick av mormor!! Måste ha tagit en stund att få ihop den.. Nu hänger den fint i vårt köksfönster!



Ett mossarrangemang som jag gjort och en lykta står på trappen!





Min nya fina ljuslykta =)




Tavla som jag gjort av tapet






Locktången som jag bara älskar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0