Lördag 9 april

God morgon!

Vi spenderade kvällen hemma igår och tog det lugnt. Oftast brukar det sluta med att jag somnar i soffan på helgerna men igår hade jag svårt för att somna när vi hade gått och lagt oss.. jag fick gå ut i soffan och läsa i en bok innan jag kände att jag var trött och då var klockan mer än halv två. När jag sen la mig i sängen igen så var det omöjligt att somna. Till slut lyckades jag slappna av så pass att jag äntligen fick lite sömn, klockan halv fyra..

Vaknade vid ett ryck vid sju och var helt klarvaken. Försökte somna om men det gick inte.. Så jag gick upp. Nu har jag dock lite ont i huvudet så jag ska vila på soffan en stund innan frukost.

Vädret är annars perfekt för en morgonpromenad. Men som planerna ser ut nu ska jag cykla till Fjälster och sen hem igen så jag spar min energi :)



Det hade inte vart fel med färska jordgubbar till frukost..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0