Måndag 25 april

Man blir lite veckovill under helger som denna, men nu är alltså måndagen snart över och imorn väntas en vanlig tisdag och återigen vanliga rutiner.

Denna dag har varit bra! Vi tog en välbehövlig sovmorgon och efter frukost begav jag mig till Fjälster. Jag hade egentligen tänkt cykla men då vi inte hade någon cykel hemma och jag är alldeles för snål för att ta bilen när jag kan motionera så valde jag att springa. Så nu är ett av mina mål uppnådda, jag hade satt som mål att springa till Fjälster innan sommaren. Det finns ganska många olika vägar att välja och jag valde en som är 11 kilometer.

Trött och svettig kom jag till Fjälster och då blev det lite kubbspel och solning med kusinerna och systrarna med pojkvänner. Vi var även och kollade på Fridas föl och på lammen. Sen har farmor bjudit  på god påskmat och ostkaka!! :)

Innan jag begav mig hemåt på cykel så red Fanny och jag lite på Bella också och vi hoppade lite grann, roligt men lite läskigt ;)



Ida-Lee och Asta



Henke, Ida-Lee och Nisse



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0