Måndag 16 maj

Har varit lite glest mellan uppdateringen här, men vardagen rullar på så fort så jag knappt hinner med.. Sen sist har det bland annat gjorts ett besök i Västervik, Erik har fyllt år, jag har införskaffat mig ytterligare ett par springskor, har umgåtts med vänner, ridit, träffat Gotlands-kusinerna, haft ponnyridning med mera..
Nog om det just nu.

Idag är det plugg som står på schemat och jag har hitills betat av en del på min lista så det går bra. Till saken hör att jag inte är hemma och pluggar utan jag är i Tälleryd. Då familjen Olsson är i Italien en vecka bor vi här ute för att se till djuren, Molly och huset.. Det är kanske därför plugget går så bra idag, jag har inte riktigt något annat som lockar helt enkelt..

Dagen började tidigt idag, hade tid på verkstaden för lite reaparation av bilen så jag åkte dit och lämnade den vid sju. Därifrån sprang jag hem till Vena och sen tog jag cykel ut hit. Även om jag ville ligga kvar i sängen var det ett skönt sätt att börja dagen på!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo Emma ditt sms kom fram men har fått en del sms så orkade inte svara på dom :P Tack för gratulationen :)

2011-05-16 @ 22:08:25
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jo Emma ditt sms kom fram men fick en del sms så orkade inte svara på dom :P Tack för gratulationen :)

2011-05-16 @ 22:10:06
URL: http://emelieerlandsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0