Ledig idag! =)

Idag är jag ledig! Har jobbat 14 dagar nu så det ska bli jätteskönt o få va hemma hela dagen idag! Min lediga dag började perfekt, vaknade upp i sängen hos min gubbe =) O nu har jag precis kommit hem o ska snart sätta igång me allt som måste göras idag.. Jag måste packa klart de mesta o måla klart alla mina projekt :) Sen ska jag kolla igenom alla mina papper o fixa o dona så det blir lite ordning o reda på det!

Förövrigt så är det nu nästan helt bestämt att vi ska bege oss till Norrköping den 6:e september o kolla på Louice och hennes föreställning! Längtar!

Har lovat Sophie o lägga ut en bild på hur mitt hår blev efter klippningen o färgningen, men de får bli senare!

Kommentarer
Postat av: Sophie

så ju en bild på dig på bdb, men det var en sån liten bild, men det såg snyggt ut! men lägg ut en till sen dö :)

2008-08-18 @ 20:11:19
URL: http://sophieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0