Måndag

En bra måndag har snart passerat, fick sova länge och det var inte så jättemycket att göra på jobbet, brukar förvisso vilja att det ska vara det så de tar lite längre tid men idag var det skönt! När vi städat klart hämtade vi Hanna vid station och efter det åkte vi vidare till Storebro för att hämta hennes hund, Plexus. När vi kom hem tog jag en ridtur med Fanny, jag på Bella och hon på Isa.

Efter det gick Hanna och jag på promenad med Plexus, det var riktigt skönt! Var ett tag sen jag gick en lång sträcka. Men det ska det väl bli ändring på snart hoppas jag! Imorgon blir det cykeln till jobbet i alla fall, vilket är bra det med.

Nu är mitt bord snart färdigmålat och det kommer bli så bra ihop med stolarna som jag har målat vita och klätt om sitsen på! 
  



Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vilka fin stol =)

2008-08-13 @ 20:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0