Onsdag

Har jobbat idag! Bara elva dagar kvar tills schemat är slut för den här sommaren! =)
 För övrigt så ringde de från Korpen i Växjö idag, angående jobbet som barngympaledare som jag har sökt! De var intresserade av att träffa mig och prata mer om jobbet. De erbjöd mig att leda en grupp på söndagar, men det var jag tvungen att säga nej till för det känns inte som att jag vill offra nästan halva helgen för det.. De var synd.. Men jag ska iallafall få gå bredvid en annan ledare i en annan grupp fram till jul och sen få en egen grupp därefter =)



Ska snart gå bort till hästarna en sväng och kolla hur de har det! Tänkte ta en ridtur på Bella med, de var längesen faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Sara

Fina hästar =)

2008-08-06 @ 18:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0