Trött!

Nu är jag trött efter en hel dags städande o fixande! Jag har fått massor gjort och jag känner mig nöjd med dagen! Har gjort i ordning på mitt rum hemma i Fjälster som jag ska ha det nu när lite möbler och andra saker har försvunnit.. Men det blev bra, har haft så otroligt mycket grejer på mitt rum på sistone så nu känns det som de ska igen..

Imorn blir det jobbet igen, därför känns det som att det är måndag imorn, och därför kommer de vara extra segt o gå upp ur sängen, men jag börjar ju iallafall inte skolan imorn som vissa andra här i trakterna :) Fanny börjar gymnasiet imorn, hon har blivit så stor den lilla skruttan! O på bilden ser ni ju att hon har blivit större än mig ;)



Lillasyster o jag!

Ibland blir jag bara så trött på saker o ting, varför kan man aldrig få göra på sitt egna sätt? Ska bli skönt o komma härifrån ett tag o få göra precis hur man vill.. Men visst kommer man säkert sakna det sen, men då finns de ju en fördel me o flytta, när man kommer tillbaka kanske det inte är lika jobbigt längre..

En sak som är säker är att jag älskar min underbara pojke! =)
Nu är de sängen som gäller!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Emma, lilla kortis då :)

2008-08-19 @ 17:24:00
URL: http://sophieottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0