Bor hos Linn den här veckan :)

Helgen som gick var det ful rulle, i lördags åkte vi ner till Växjö för att julhandla och för att köra hem alla mina grejer till vår nya lägenhet. Jag fick klart alla mina julkappar så det är skönt. Kanske ska köpa några småsaker till bara ;) det var en mysig dag på stan, trots att vi blev lite irriterade på varandra över att vi inte kom på vad jag skulle få i julklapp.. Men det löste sig det med till slut. Sen tog vi tag i flytten, det tog lång tid att lasta in allting så det var skönt när vi satt i bilen på väg hem igen! I söndags ställde vi in alla mina grejer i lägenheten och sen körde vi lite grejer från Erik och mina möbler som jag hade kvar hemma i Fjälster. Det kändes lite sorgligt att packa ihop saker i sitt barndomsrum, men jag ska ju få bo med den underbaraste killen som finns så det ska nog bli bra :)

På eftermiddagen när vi bestämt oss för att sluta köra grejer så tog vi det lugnt, det behövdes nog för vi var rätt slut efter helgen.. Erik sov hos mig och eftersom vi båda skulle upp tidigt så blev natten så där hemsk som den kan bli när man oroar sig för att man ska försova sig. Pappa skjutsade mig till tåget imorse o jag var i Växjö igen vid halv nio.

Idag har de varit skola med seminarie o föreläsning och sen satt Hanna, Angela och jag ock skrev klart vårt rollspel. Det var en ganska svår uppgift då ingen av oss har jobbat med det förut. Men nu är den första versionen klar och vi känner oss rätt nöjda.

För övrigt så har jag flyttat in hos LInn nu eftersom min lägenhet här är nästan helt tom nu. Så här ska jag bo nu denna veckan och den sista tiden i Växjö efter nyår. Nu sitter vi o kollar på en film innan vi ska sova!

Längtar till fredag då vi flyttar in :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0