Färgat håret

Idag var Linn o jag inne i stan o skulle kolla lite kläder till oss själva till jul men vi hittade inte så mycket.. Jag köpte en klänning i alla fall efter många om och men.. Sen köpte vi hårfärg också så nu ikväll har vi färgat håret båda två :) Vi har också varit och simmat och badat lite i äventyrsbadet :)

Nu kollar vi på Bonde söker fru och sen får vi se vad de blir. Vi börjar vid åtta imorgon och då har vi redovisning av rollspelet, är lite nervös inför det men de ska nog gå bra! Sen imorn har vi en föreläsning om rollspel och det är en som jobbar på Kalmar länsmuseum som ska ha det och hon är en jättebra pedagog så det ska bli intressant hoppas jag! Imorn är det även sista dagen innan det är juluppehåll så jag åker hem igen på kvällen :) Ska hem till Fjälster och slå in alla mina paket och fixa collagen som Fanny och jag ska ge till farmor och mormor. Sen på fredag bär det av till Vena och nya lägenheten :)




Kommentarer
Postat av: Sophie

Hur färgade du håret då? :)

2008-12-17 @ 21:19:59
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0