Juldagen

Dagen började med en härlig sovmorgon och sen mys med gubben =) Efter lite frukost och lite småplock på förmiddagen så gick vi till Eriks farfar där vi fikade. Sen bar det av hem till Fjälster och då var mormor och Anders här och sen blev det god mat =) Åt så mycket så jag är proppfull fortfarande! Efter maten körde alla vi "ungdomar" singstar (förutom jag som är för feg =P) Vid halv sju skjutsade jag hem Erik till lägenheten för att han skulle fixa sig inför kvällen. Jag åkte tillbaka till Fjälster och här är jag fortfarande. Vi har öppnat paket och snart blir det ostkaka. Senare ska jag också åka iväg mot Hultsfred och Metropol, ska träffa Sofia och Emelie =) Sofia har jag inte träffat på hur länge som helst så det ska bli riktigt kul!! :)

Imorgon kommer systrarna och mormor och Anders på fika hos oss! =)

Kommentarer
Postat av: sara

svar: haha oj då det är det ju :S

2008-12-30 @ 14:39:13
Postat av: Sophie

oj det var SOPHIE som skrev det där, bara så du vet ;)

2008-12-30 @ 14:40:27
URL: http://sophieeottosson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hehe okej :P

2008-12-30 @ 14:45:29
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0